UPRAVNO ADMINISTRATIVNE NALOGE
- Pridobitev podatkov in nastavitev evidence stanovanj in poslovnih prostorov po lastnikih, kot osnovo za urejanje medsebojnih razmerij v zvezi z upravljanjem hiše in funkcionalnega zemljišča.
- Pomoč lastnikom pri pripravi pogodbe o urejanju medsebojnih razmerij v zvezi z upravljanjem.
- Vodenje evidence po lastnikih in uporabnikih prostorov.
- Arhiviranje dokumentacije.
- Posredovanje informacij lastnikom in uporabnikom stanovanj ter poslovnih prostorov.
- Posredovanje informacij iz evidence stanovanj in poslovnih prostorov o lastnikih in uporabnikih, pristojnim organom, uradnim osebam in pooblaščenemu predstavniku stanovanjske hiše.
FINANČNA, RAČUNOVODSKA IN KNJIGOVODSKA OPRAVILA
- Izdelava pregleda mesečnih obveznosti po lastnikih.
- Izdelava in dostava plačilnih nalogov zavezancem plačila stroškov.
- Evidenca plačil in terjatev.
- Vodenje knjigovodstva in finančnega poslovanja hiše.
- Sestavljanje finančnih poročil o prihodkih in odhodkih v okviru hiše.
- Priprava podatkov za sklenitev in spremembe pogodb z zavarovalnico.
- Priprava podatkov za sodno izterjavo obveznosti.
- Poravnavanje obveznosti za opravljene storitve v imenu in za račun lastnikov in uporabnikov.
- Poravnavanje drugih obveznosti po pogodbi o upravljanju.
- Obračun zamudnih obveznosti.
- Izterjava zapadlih obveznosti.
- Arhiviranje knjigovodske dokumentacije.
PRAVNO-PREMOŽENJSKA OPRAVILA
- Zastopanje lastnikov v sodnih in upravnih zadevah, skladno s pooblastili lastnikov.
- Priprava podatkov za tožbe pri sodišču.
- Sestava in vlaganje izvršilnih predlogov, zaradi sodne izterjave terjatev v zvezi z uporabo ali upravljanjem s hišo.
- Posredovanje dokumentacije odvetniku za izvedbo postopkov pred upravnimi organi in sodiščem.
- Ugotovitev izvršljivosti sodnih odločb, upravnih organov in inšpekcije.
- Zbiranje in priprava podatkov za izvršilni postopek (osnovni podatki o dolžniku).
- Evidenca postopkov po posameznih fazah.
- Dajanje informacij v zvezi ssodnimi in upravnimi postopki na zahtevo lastnikov hiše.
- Vodenje evidenc pravnomočnosti sklepov sodišča in izvršljivosti odločb.
Storitve, ki presegajo redno upravljanje
- Evidentiranje podatkov o interesih za spremembo solastniškega deleža na skupnih prostorih v etažno lastnino.
- Sodelovanje pri izdelavi pogodbe o soglasju solastnikov skupnih prostorov stanovanjske hiše za spremembo solastninskega deleža v etažno lastnino.
- Evidentiranje podatkov o interesentih za preureditev skupnih prostorov oziroma za nadzidavo.
- Priprava pogodbe o soglasju solastnikov skupnih prostorov o njihovi preureditvi oziroma nadzidavi.
- Priprava in izvedba sprememb pogodbe o upravljanju zaradi sprememb solastninskega deleža kot posledica sprememb skupnih prostorov ali nadzidave v povečano etažno lastnino.
- Informacije in svetovanje lastnikom in najemnikom v zvezi z lastništvom, prometom z nepremičninami, upravljanjem z stanovanjsko hišo in funkcionalnim zemljiščem ter uporabo stanovanja, najemnine, vzdrževanja stanovanja itd.
- Svetovanje in pomoč lastnikom pri urejanju medsebojnih razmerij v stanovanjski hiši in vzdrževanju skupnih delov in naprav, funkcionalnega in skupnega funkcionalnega zemljišča.
ZAVAROVANJE OBJEKTOV PRI ZAVAROVALNICI IN VODENJE ODŠKODNINSKIH POSTOPKOV
- Sklepanje pogodb za zavarovanje objektov v imenu in za račun lastnikov.
- Prijava škodnih primerov zavarovalnici in po potrebi organom policije.
- Organiziranje in izvedba komisijskega ogleda nastale škode z izdelavo zapisnika.
- Organiziranje odprave poškodb na skupnih delih in napravah hiš, ki se krijejo iz naslova pogodb z zavarovalnico.
- Nadzor nad izvajanjem sanacijskih del.
- Količinski in kakovostni prevzem izvršenih del.
- Priprava zahtevka za refundacijo nastale škode (stroškov).
TEHNIČNO STROKOVNA OPRAVILA
- Pregledi objekta in zbiranje podatkov o potrebnih vzdrževalnih delih ali prenovi.
- Pregledi funkcionalnega ali skupnega funkcionalnega zemljišča in zbiranja podatkov o potrebnih vzdrževalnih delih.
- Zbiranje podatkov in izmer vzdrževalnih del (po prioriteti in smotrnosti vzdrževanja).
- Izdelava programa vzdrževanja stavbe in funkcionalnega zemljišča, organiziranje obravnave programa ter njegove verifikacije po lastnikih.
- Organizacija vzdrževanja objekta in funkcionalnega zemljišča.
- Priprava in sklepanje pogodb o servisiranju (redna servisna dela na skupnih delih in napravah).
- Izdelava letnih poročil o izvedenih vzdrževalnih delih.
- Organizacija nujnih intervencijskih vzdrževalnih del (dela, ki so nujna za preprečitev, nastanek ali odpravo škode oziroma nevarnosti za zdravje oziroma življenje stanovalcev in drugih občanov).